מדיניות החזרות
מדיניות החזרות של אוקסי:
אנו באוקסי מחויבים לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו. עם זאת, אנו מכירים בכך שעשויים להיות מקרים בהם תרצו להחזיר מוצר. לכן, גיבשנו מדיניות החזרות הוגנת ושקופה.
תנאי זכאות להחזרה
ניתן להחזיר מוצרים בתוך 14 יום מתאריך הקבלה.
המוצר חייב להיות במצב המקורי, לא משומש, באריזתו המקורית ועם כל התגים והתוויות.
יש לצרף את חשבונית הקנייה או אישור ההזמנה כהוכחת רכישה.
הליך החזרה
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אוקסי לקבלת מספר RMA ותווית משלוח מוחזר.
העלות והאחריות על משלוח המוצר בחזרה חלות על הלקוח (אלא אם ההחזרה מקורה בטעות או פגם מצד אוקסי).
המוצר חייב להישלח עם שיטת משלוח מעקב, מומלץ מול חתימה בעת מסירה.
לאחר קבלת המוצר, אוקסי תנפיק החזר תשלום באמצעי התשלום המקורי, בניכוי דמי המשלוח במידה וקיימים.
מדיניות החזר כספי
החזרים על מוצרים שהוחזרו במצב תקין ובתנאים המפורטים יבוצעו תוך 7 ימי עסקים.
במוצרים עם אריזה פגומה או סימני שימוש, אנו שומרים את הזכות לגבות בין 15-25% מסכום הרכישה כדמי החזרה.
מוצרים פגומים
במקרה של קבלת מוצר פגום או לא תקין, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באופן מידי.
אוקסי תשלח מוצר חלופי במידת האפשר או תנפיק החזר כספי מלא כולל עלויות המשלוח.
מוצרים שלא ניתן להחזיר
מטעמי היגיינה ובריאות, לא ניתן להחזיר מוצרי איפור שהאריזה שלהם נפתחה או שנעשה בהם שימוש.
מוצרים שהוכנו במיוחד עבור לקוח או בהתאמה אישית אינם ניתנים להחזרה.
אין החזרות על מוצרים הנרכשים במבצעי חיסול או סוף עונה.
פרטי קשר
לכל שאלה או בירור בנושא מדיניות החזרות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדוא"ל או בטלפון.
אנו מתחייבים לטפל בכל פנייה באופן מקצועי, אדיב ומהיר ולהציע את הפתרון המיטבי ללקוח.
אנו מאמינים כי תנאי החזרה הוגנים ושקופים הם תנאי הכרחי לבניית יחסי אמון וקרבה עם לקוחותינו. מדיניות זו נועדה להפוך את תהליך ההחזרה לפשוט וידידותי, תוך שמירה על זכויות שני הצדדים.